نوشته شده توسط : آوا امینی

در کف این شوتینگ 2 عدد سینی استیل قرار گرفته که قابلیت جابه جایی داشته و در زیر این سینی ها سیستم گرمایشی توسط المنت تعبیه شده که می تواند گرمای لازم برای گرم و تازه نگه داشتن مواد غذایی داخل سینی ها را فراهم نماید. می توانید داخل این دستگاه انواع برگر، پیتزا، سمبوسه، سیب زمینی، کلوچه، پیراشکی و… را نگه داری کنید. در اطراف این شوتینگ از رنگ مشکی الکترواستاتیک استفاده شده و همانطور که می دانید این رنگ کوره ای در مقایسه با دیگر رنگ ها مقاومت و دوام بالاتری دارد.

شوت سیب زمینی 1 طبقه

دستگاه شوت سیب زمینی 1 طبقه با برق تک فاز شهری کار کرده و دارای 1 المنت باقدرت در کف می باشد. از آنجایی که تولید کنندگان شوت سیب زمینی 1 طبقه به مصرف بهینه ی انرژی توجه ویژه ای داشته اند این دستگاه کاملا عایق بندی شده و به جهت سهولت در فروش و جلوگیری از اتلاف حرارت و گرما در بخش پشتی دستگاه 2 عدد شیشه ی ریلی تعبیه شده تا فروشنده بتواند به راحتی با باز و بسته کردن درب ها غذای دلخواه مشتری را به او ارائه دهد.

 

فر پیتزا ریلی ژیراک

بدنه ی این فر از ورق استیل ساخته شده و برای همین مقاومت و دوام بسیار بالایی در برابر رطوبت و ضربه دارد، با فر پیتزا ریلی مدل ژیراک می توانید انواع پیتزا، استیک، برگر و چیزبرگر را آماده کنید، ظرفیت پخت این فر ریلی در هر ساعت 80 تا 100 عدد بشقاب پیتزا تک نفره است. این فر قابلیت اتصال به برق تک فاز شهری و گاز شهری را دارد. وجود عایق پشم سرامیکی و عایق پشم سنگ باعث می شود کوچکترین اتلاف انرژی و هدر رفت حرارت رخ ندهد، موتور این فر تایوانی و مشعل آن ایرانی می باشد و شیر ترموستات فر نیز برهما آلمان است. همانطور که متوجه شده اید این محصول یک فر پیتزای تمام عیار است که می توانید از آن در مغازه های فست فود، ساندویچی، پیتزافروشی و… استفاده نمایید.

 

10 مزیت تصفیه روغن صنعتی

حال که با این دستگاه آشنا شده اید خوب است بدانید دستگاه تصفیه روغن چه مزیت هایی دارد؛ در ادامه به مهمترین مزایای این دستگاه پرداخته ایم:

  1.  قدرت تصفیه ی بالا
  2.  تغییر درجه رنگ روغن
  3.  افزایش شفافیت روغن
  4.  افزایش طول عمر روغن
  5.  صرفه جویی در هزینه ها
  6.  کمک به سلامت مشتریان
  7.  تصفیه در سریع ترین زمان

 

6 مزیت خمیر پهن کن صنعتی

همانطور که گفتیم از این دستگاه به منظور آماده کردن خمیر انواع نان و شیرینی استفاده می شود در واقع خمیر پهن کن دارای رولرهای پهن کننده ای است که میتواند خمیر را کاملا صاف، یکنواخت و پهن شکل دهد، برای استفاده از این دستگاه باید خمیر آماده شده در میکسر یا خمیرگیر را از دهانه ی ورودی دستگاه به داخل وارد کرده و بعد از آن دستگاه با کمک رولرهای پهن کننده خمیری صاف و پهن برای شما آماده خواهد کرد.

 

تفاوت انواع سیب زمینی خلال کن صنعتی

یکی دیگر از محصولات پرکاربرد در فست فود و ساندویچی ها برای آماده کردن سیب زمینی سرخ شده دستگاه خلال کن برقی است که در مقایسه با سیب زمینی خلال کن دستی صنعتی طرفداران بیش تری دارد چرا که خلال کردن انواع صیفی جات را بدون نیاز به نیروی دست انجام می دهد و برای همین مناسب خلال کردن حجم بالایی از سیب زمینی است.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 تير 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: